Kurs jak wyceniać produkty i usługi?

kurs strategia ustalania cen

KURS: JAK WYCENIAĆ PRODUKTY I USŁUGI?

Cena: 119 zł


kursy biznesowe

Czego dowiesz się na kursie:

Kurs nauczy Cię jak wyceniać produkty i usługi. Zobaczysz, jak ustalić odpowiednią strategię cenową.

  • Jak prawidłowo wyceniać usługi i produkty
  • Jak tworzyć oferty cenowe
  • Jak negocjować wycenę swojej pracy
  • Jak dopasować ceny do wizerunku marki
  • Jak w dobry sposób prezentować swoje ceny
  • Jak zachęcać klientów do zakupu produktów po danej cenie

INFORMACJE O KURSIE

Zarówno osoby prowadzące już swój biznes, jak i rozpoczynające swoją przygodę muszą mierzyć się z problemem ceny. Musi być ona bowiem ustalona w odpowiedni sposób, aby osiągać maksymalne zyski i przyciągać klientów. W Kursie jak wyceniać produkty i usługi dowiesz się jak ustalić atrakcyjną cenę, która będzie stanowiła okazję dla klientów, a jednocześnie pozwoli firmie na sprawne rozwijanie się.

Nie wystarczy bowiem oferować usług lub towarów w cenie niższej niż konkurencja. Niska cena nie zawsze bowiem jest gwarancją sukcesu. W Kursie jak wyceniać produkty i usługi poznasz najciekawsze triki cenowe, których wykorzystanie gwarantuje osiąganie wyższych przychodów związanych z prowadzeniem biznesu.

Poznasz wiedzę z zakresu tworzenia strategii cenowej

Cena stanowi wyraz zaufania klienta co do tego, że przeznaczy swoje pieniądze na produkt, który jest ich wart i którego potrzebuje. Bardzo ważne jest zatem odpowiednie ustalenie ceny oraz odpowiednie jej zaprezentowanie. Prawidłowo zaprezentowana cena będzie bowiem wpływała na jej odbiór przez klienta i może zachęcać lub zniechęcać do dokonania zakupu.

Wiedza z obszaru cen jest zatem bardzo ważna dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie w efektywny sposób docierać do klientów i prawidłowo prezentować swoje produkty.

Dlaczego rabat nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem?

Przedsiębiorcy często uważają, że skuteczna sprzedaż jest związana z udzielaniem wysokich rabatów dla klientów. Nie zawsze jednak tak jest. W niektórych przypadkach strategia obniżek może dawać dobre efekty, ale musi być odpowiednio przemyślana. W innej sytuacji będzie bowiem szkodziła.

W Kursie jak wyceniać produkty i usługi dowiesz się jak zmienia się sposób myślenia klienta, gdy oferujesz mu wyjątkową okazję. Zaprezentujemy kiedy warto stosować rabaty, a kiedy należy ich bezwzględnie unikać. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie wdrożyć w swojej firmie skuteczną strategię promocji, która da możliwość zwiększenia sprzedaży w sklepie.

Poprowadzisz skuteczne negocjacje

Kwestia ustawienia ceny na konkretnym poziomie jest procesem, w którym udział bierze również klientów. Doskonale zdają sobie sprawę z tego freelancerzy, którzy pracują bezpośrednio z klientem i sami biorą udział w ustalaniu cen na odpowiednim poziomie. Zdolności z zakresu negocjacji cen są w takiej sytuacji bardzo ważne i przekładają się na możliwość osiągania większych zysków i oferowania swoich usług po wyższych cenach. Ważne, aby wszystkie czynności były zgodne z prawem i nie godziły w wolną konkurencję.

W Kursie jak wyceniać produkty i usługi otrzymasz wiedzę z zakresu negocjacji i przedstawiamy w jaki sposób dokonać wyceny pracy i przekonać do swojej ceny klienta. Dowiesz się również w jakich sytuacjach pójście na kompromis z klientem będzie miało sens, a kiedy lepiej pozostać przy swojej cenie i prowadzić twarde negocjacje. Kurs jak wyceniać produkty i usługi prezentuje także zagadnienia z obszaru budowania relacji biznesowych, które uchronią przed utratą klienta.

Poznasz ciekawe triki cenowe

W trakcie Kursu jak wyceniać produkty i usługi zdobędziesz również wiedzę z zakresu trików cenowych, które mogą zachęcać klientów do skorzystania z konkretnych usług. Zastanowisz się nad tym czy stosować cenę dokładną czy zaokrągloną. Zobaczysz również czy powinna być ona duża czy mała. Znaczenie ma również to czy cena zostanie przedstawiona jeszcze przed zaprezentowaniem produktu czy już po tym.

Poznasz w jaki sposób prezentować ceny dla klientów, aby chętnie godzili się oni na konkretne warunki i dokonywali zakupów. Zapoznasz się ze wskazówkami na temat reagowania w sytuacjach, gdy klient uważa Twoje ceny za zbyt wysokie lub żąda zwrotu pieniędzy za konkretny produkt. Po kursie jak wyceniać produkty i usługi będziesz zatem świetnie przygotowany do prowadzenia biznesu i doskonale poradzisz sobie w każdej sytuacji.

Unikniesz stresu związane z rozmową o cenach z klientem i będziesz w stanie w taki sposób poprowadzić negocjacje, aby osiągnąć konkretny cel, czyli sprzedać po korzystnej dla Ciebie cenie. Wiedza z obszaru prowadzenia firmy pozwoli przetrwać firmie na rynku i zapewni jej niezbędne finanse do prawidłowego rozwijania się.

kurs strategia ustalania cen

KURS JAK WYCENIAĆ PRODUKTY I USŁUGI?

Cena: 119 zł