Dostawa i płatność

1. Dostawa

W naszym sklepie sprzedawane są wyłącznie produkty elektroniczne. Koszt wysyłki produktów elektronicznych wynosi 0 PLN.

2. Płatności

Kupując produkty w sklepie możesz zapłacić poprzez:

  1. przelew bankowy,
  2. szybki przelew Blue Media,
  3. BLIK,
  4. kartę VISA / MasterCard.

3. Zwroty

Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku zakupu produktów cyfrowych i platformy subskrypcyjnej (kursów online, webinarów, e-booków, audiobooków, voucherów prezentowych).

Podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.

4. Reklamacje

Staramy się, aby nasze cyfrowe produkty były jak najwyższej jakości. Jednak pomyłki i błędy zdarzają się każdemu. Jeśli otrzymałaś niekompletny, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady – koniecznie napisz na kontakt@xzt.pl.

Na wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Na odpowiedź oczekuj 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak z pewnością otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.